28 Haziran 2021 Pazartesi

Brain Test 2 Çılgın Lise Level 1 20


Brain Test 2 Level 1 Selam Bu Ayşegül. Hadi ona okula hazırlanması için yardım et. Brain Test 2 Level 2 Tanıştırayım: Pelinsu. Bizimki yine aynada süslenmekten okula geç kalacak. Brain Test 2 Level 3 Bu da Mert. Okul otobüsünü kaçırmasına izin verme. Brain Test 2 Level 4 Sıkıcı bir okul sabahı daha. Kahramanlarımızın okul zili çalmadan arkadaşlarıyla takılmasına yardım et. Brain Test 2 Level 5 Pelinsu ders için edebiyat kitabını getirmeyi unuttu. Ayşegül'ün kitabına ihtiyacı var. Brain Test 2 Level 6 Pelinsu'nun sınava hazırlanmak için Ayşegül'ün defterlerini ele geçirmesi gerek. Brain Test 2 Level 7 Mert'in yine enerjisi fazla, yemekhanede yemek savaşı çıkarası var. Brain Test 2 Level 8 Pelinsu Mert'e bir aşk mektubu yazdı ve uçak yapıp göndermek istiyor. Brain Test 2 Level 9 Anlaşılan Pelinsu testte çok fazla zorlanıyor. Ayşegül'ün kağıdını çalmasına yardım et. Brain Test 2 Level 10 Mert'in hücumdan kaçmasına yardım et. Brain Test 2 Level 11 Pelinsu'nun dans kareografisini öğrenmesine yardım et. Brain Test 2 Level 12 Piramit oluşturmalarına yardım et. Brain Test 2 Level 13 Tüm yaptıkları için Ayşegül Pelinsu'ya ufak bir ders vermeye karar verdi... Brain Test 2 Level 14 Pelinsu yine Ayşegül'e zorbalık yapma peşinde. Ona engel ol. Brain Test 2 Level 15 Mert öğle yemeğine geç kalıyor. Bu kalabalığı geçmesine yardım et. Brain Test 2 Level 16 Ayşegül'ün münazara turnuvasını kazanmasına yardım et. Brain Test 2 Level 17 Mert, Pelinsu ve Ayşegül'ü barıştırmak için bir araya getirmek istiyor. Brain Test 2 Level 18 Mert'in planı işe yaramadı. Bu kavgayı durdurması gerek. Brain Test 2 Level 19 Mahmut Bey'in ikisini de yakalamasına izin verme. Brain Test 2 Level 20 Disiplin cezası aldılar. Arkadaş olmaları için bu fırsatı değerlendirelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Brain Test 4 | Bilmiş Bediş | Level 1 - 20

#braintest4 #braintest4solutions Brain Test 4 Çözümleri Brain Test 4 Level 1- 20 Çözümleri Bilmiş Bediş Brain Test 4 Level 1 Brain Test 4 ...